Om cupOffice

Hvorfor cupOffice?

Vil du gerne spare tid på tidskrævende administrationsarbejde, når du arrangerer stævner?
Jobbet som stævnearrangør indebærer en masse trivielt administrationsarbejde, som spænder lige fra at holde styr på holdtilmeldinger til at notere kampresultater og udregne stillinger under stævnet. Med cupOffice reduceres antallet af manuelle arbejdsopgaver, således at du som stævnearrangør kan fokusere på andre ting.


Hvad kan cupOffice?

Kort sagt står cupOffice for håndtering af alle traditionelle "papiropgaver" i forbindelse med et stævne. Dets vigtigste funktioner er nævnt herunder.

Før stævnet:

Under stævnet:

Efter stævnet:

Alle informationer lagres elektronisk, hvilket gør at en lang række af de manuelle opgaver kan automatiseres.


Hvem kan bruge cupOffice?

CupOffice kan anvendes af stort set alle sportsevents og er i kraft af sin fleksibilitet ikke nødvendigvist begrænset til indefodbold.
Håndboldstævner kunne f.eks. også have gavn af cupOffice. Systemets store forcer opleves specielt, hvis stævnet afvikles i flere haller samtidigt.


Hvad kræver cupOffice?

CupOffice virker kun hvis:

Optimalt set bør man dog have adgang til mere end en computer: cupOffice udnyttes bedst, hvis der står en pc ved hvert dommerbord samt en ved "stævnekontoret".
Med sidstnævnte menes en pc, som kun stævnearrangøren har adgang til. Herfra foretages forskellige administrative opgaver, som dommerbordet ikke skal have adgang til.


Kan mit stævne få adgang til cupOffice?

Det korte svar er "ja".
Hvis dit stævne er interesseret, så kontakt os!